Kvalita stravy

Publikováno: 13.5.2020 Autor(ka): Radka Volštátová | Sdílet:

Vážení rodiče, vážené děti, tímto reagujeme na vaše komentáře týkající se kvality stravy ve vaší škole.


Úvodem bych vás chtěl poprosit, aby jste při případných budoucích poznámkách ke stravě vždy uváděli konkrétní případy jídel z konkrétního dne - tímto způsobem můžeme danou situaci řešit s konkrétní osobou, která pokrm připravovala. Situaci jsme probírali s našimi kuchaři, vedoucími kuchyně i výdejny v Ostašově a shodli jsme se, že co se týká kvality příloh (nedoloupané a nedovařené brambory a rýže), tak si podobná pochybení z vlastních zkušeností nepamatujeme. Samozřejmě, že tímto nechci zpochybňovat názor vašich dětí, ale v případě, že něco není v pořádku s jídlem, tak nejjednodušší řešení je donést jídlo zpět a poprosit o okamžitou náhradu - zde jsem přesvědčen, že paní Volštátová ráda vyhoví požadavku a zároveň nás bude informovat o konkrétním nedostatku, aby se v budoucnu neopakoval. 

Teď ke kvalitě a chutnosti pokrmů všeobecně. Jsme přesvědčeni, že k žádné výrazné a dlouhodobější změně chuti pokrmů k horšímu nedošlo (naopak jsme začali používat čerstvé bylinky jako hladkolistá petržel, rozmarýn, bazalka nebo tymián do omáček i do příloh). Aniž bych chtěl zpochybnit názor našich dětí, tak z vlastní zkušenosti vím, že si děti mnohdy situaci tzv. "přibarví" a proto vám doporučuji přijďte ochutnat jakékoliv naše pokrmy osobně.  Možná, že ne úplně každému se každým jídlem trefíme přesně do chuti, ale děláme vše proto, aby naše jídla byla chutná a naši strávníci spokojení. Budete-li mít zájem, tak mne prosím kontaktujte a rád se s vámi sejdu třeba při obědě v ZŠ Ostašov nebo přímo v kuchyni ZŠ Ještědská, a projednám s vámi jakékoliv dotazy ohledně stravování.

Děkuji. S přátelským pozdravem 


Vít Vaníček MBA, Gastron s.r.o., Tel: +420 605 262 156, vit.vanicek@gastron.cz